Hoe leert iemand die blind is geboren lopen?

Ik kan me indenken dat baby's om zich heen kijken en alles om zich heen nadoen. Maar hoe zit dat met blinde baby's? Wat in hun hoofdje laat hun staan en lopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moeder 'natuur'lijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lopen is het natuurlijke instinct van de mens. Dus met vallen en opstaan leren blinde baby's lopen. En misschien vallen ze vaker

Het beste antwoord

wat een ontzettend goede vraag! naar aanleiding van deze link http://www.debundeling.nl/kinderfysiotherapie/Het%20blinde%20en%20ernstig%20slechtziende%20kind.htm denk ik dat het met hulp van specialisten moet zoals fysiotherapeuten, orthopedagogen en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aan het handje.