hoe kan ik oprecht en gemeent in een brief mijn verontschuldigingen aanbieden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Door je te richten op de gevoelens van het persoon tegenover je. Laten blijken dat je hebt beseft wat hij/zij heeft moeten meemaken. Mensen houden er eenmaal van om over zichzelf te lezen/horen. En op het eind vermelden, dat je het van uit je hart meent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien door het gewoon op te schrijven? Schrijf het geen op waar je oprecht je verontschuldiging voor wilt aanbieden, waar je spijt van hebt. Vertel vervolgens ( als je denkt dat dit zo is ) dat hetgeen niet meer voor zal komen en dat je er aan wilt werken zodat het nooit meer voor hoeft te komen.
Meer kun je er niet van maken. Je moet niet iets opschrijven waar je geen spijt van hebt, je moet het inderdaad wel menen.
Beter nog om het gewoon in het 'echt' te zeggen. Een brief kan goed zijn om je gevoelens op te schrijven maar daarnaast is het ook goed om er met z'n tweeën over te praten!

Succes d'r mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ook mooi is is een traan van jou laten vallen op de brief en laten opdrogen. Naast woordkeuze kan je ook laten merken dat het echt is door duur briefpapier te nemen (bijv dat oude gelige papier).
Rechtstreeks zeggen werkt misschien nog wel beter..