Waar kun je de studie psychologie studeren?

Het liefste in de buurt van eindhoven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat kan niet op google.
;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tjongejonge, ik mag aannemen dat iemand met het vermogen om een hbo- of universitaire studie te volgen zelf wel in staat is om uit te zoeken waar hij/zij zijn/haar gewenste studie kan volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Stellalala, dat was dus ook mijn achterliggende reden van mijn reactie.

Het beste antwoord

op de fontys hogeschool in eindhoven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Universiteit van Tilburg is het dichtste bij vanuit Eindhoven.