Ik ben maar 2 lichte dagen ongesteld , niet zwanger of aan de pil , is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Ritsuka
12 jaar geleden
hoe oud ben je? heb je ondergewicht of stress? hoe lang ben je in totaal al ongesteld?
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Of het normaal is weet ik niet...ik was steeds 2 weken lang opoe met vreselijke buikpijnen en dan weer een week niet, ik werd er gek van. Ik heb bij mijn dokter om advies gevraagd, en hij heeft me de pil voorgeschreven. Dat verhielp het probleem. Als je je echt zorgen maakt, maak dan een afspraak met je huisarts. En als je je geen zorgen maakt, wees er dan maar gelukkig mee, ik HAAT opoe zijn! Dat gedoe iedere keer...

Antwoorden (2)

De lengte van de ongesteldheid kan varieren. ( ook als je dacht het te weten hoe je lichaam reageerd)
Onderinvloed van hormonen ,stress, lichamelijke inspanning, aantal orgasmes in die tijd.
Geen reden om je zorgen te maken.
Mocht het nu een paar maanden achter elkaar gebeuren. Loopt dan even naar de huisarts. Wellicht dat er dan iets mis is/ niet lekker zit.
Maar tot die tijd genieter van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aantal orgasmes in die tijd? Explain, daar heb ik nog niet van gehoord..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk maar eens bij mijn gestelde vragen. Maar ik test het nu toch al een tijdje uit en ik moet zeggen dat het duidelijk effect heeft, ben van 7 dagen naar 4 gegaan. Maar het idee daarachter is dat door het samentrekken van de baarmoeder bij een orgasme het bloed makkelijker gaat stromen. en daardoor het baarmoederslijmvlies makkelijker wordt afgestoten. en daardoor duurt de menstruatie korter.
Mag ik dan ook weten hoe oud je bent?
Eigenlijk ben ik mijn hele leven zó ongesteld geweest waar jij over spreekt , maar ik ben nu al 46 ? en ben nog wel ongesteld maar het zijn vaak 9 drupjes en verder niet , ik kan in de overgang zitten!
Maar als ik jou was zou ik me er niet zo druk over maken , anders toch even naar de huisarts daar wordt je misschien dan ook rustiger van en zekerder ! wat inderdaad kan meehelpen aan je gehele lichamelijke beleving:)