Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als een bepaald soort bacterie ervoor zorgt dat dat je voeten gaan stinken waarom dood je ze dan niet en vervang je ze door minder stinkende ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
580

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je kan ze nooit allemaal doden dus ze zullen weer teruggroeien en je zal daarnaast ook weer snel besmet worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan toch niet zomaar bacteriën vervangen. En als je ze dood worden ze simpelweg door het lichaam zelf weer aangemaakt.
De bacterien die ervoor zorgen dat je voeten een geurtje krijgen zijn van je eigen lichaam. Ze beschermen je voeten tegen slechte bacteriën.

Zweet speelt ook nog een rol btw
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, wel epic dat ik nu een min krijg xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou van mij een +je zoals beloofd!
Utrecht
12 jaar geleden
Bacteriën kunnen niet door het lichaam aangemaakt worden. Ze blijven terugkomen omdat je ze 1) nooit 100,000% kan doden en/of 2) je weer opnieuw besmet raakt door bijv. schoenen, sokken, vloer, etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Utrecht & Reddie. Jullie hebben gelijk, heb niet goed nagedacht voordat ik iets deed.
Reddie
12 jaar geleden
Sorry @Utrecht. Ik heb je reactie niet gekopieerd, maar we zijn het gelukkig 100,000% eens.
Je lichaam kan alleen andere lichaamscellen maken, en geen bacterien.
Het is echter heel moeilijk ALLE bacterien te doden. En dan nog een goeie vinden is ook een probleem.
Verder een goeie suggestie.
Dus, als je niet stinkt moet je jezelf niet wassen. Waar een lekkere bacterie zit kan geen stinker zitten.
(Lees meer...)
Reddie
12 jaar geleden
Er is een mogelijk heid om van vieze stinkende voeten af te komen, ze hebben een goed middeltje dat idd een heel deel van de geur weghouden, en een drastische maatregel is je zweetklieren na je voeten dicht te laten

Toegevoegd na 38 seconden:
Branden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding