Hoe vertel je een puber? als jij denkt dat zij ongesteld moet worden

Lastig en koppig dochter die het niet gelooft dat zij nu al ongesteld kan worden 11 jaar is zij

Weet jij het antwoord?

/2500

Als ze je niet gelooft, komt ze er vanzelf achter....

Vertel haar vooral waarom ze ongesteld wordt en dat dat eigenlijk heel mooi is.

Ik denk dat je niet meer kunt doen dan wat je al gedaan hebt. Als je haar hebt uitgelegd dat het op deze leeftijd al kan gebeuren dan is ze daarop voorbereid. Misschien kun je ervoor zorgen dat er altijd maandverband in huis is en dat ze weet waar ze het kan vinden als het zover is. Als ze het niet wil geloven dan komt ze er vanzelf wel achter. Ik vraag me ook af: is het echt ongeloof of meer een reactie uit gêne van haar kant? Zoals iedere dame groeit ze daar wel overheen.

Ik heb zelf een dochter van 11 jaar en heb haar al 2 jaar geleden alles uitgelegt en een filmpje speciaal voor kinderen op internet opgezocht en samen bekeken. Ze is al helemaal voorbereidt en ik heb haar ook altijd gezegt als je vragen heb over wat dan ook, dat ze altijd bij me kan komen en ik zal daar ook altijd eerlijk antwoord op geven,ze heeft me idd oer bepaalde zaken vragen gestelt en heb er met haar goed over gesproken , wel samen opp een rustige avond op de bank en dat hielp heel goed. succes met je dochter

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100