Als je de eerste griepspuit hebt gemist, haal je dan nog de tweede? Mexicaanse

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt de eerste griepspuit niet missen. Dan wordt de tweede de eerste. Er is geen verschil tussen de twee.
Dus, probeer er eentje te krijgen en drie weken later weer één. Je huisarts zal je helpen om dat te realiseren, ook al heb je je afspraak gemist.
En zelfs één prik geeft al wat weerstand.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee. Ik haal de eerste noch de tweede.

Of het zin heeft er een te halen? de vaccinatie wordt in twee delen gegeven omdat een keer niet genoeg is om een voldoende nivo te halen. Dus is een halve vaccinatie halen minder nuttig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heeft geen zin. Je hebt beide inentingen nodig om voldoende weerstand op te bouwen. Je kunt vragen of je de eerste nu kunt krijgen en ze de volgende alsnog later zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na mijn mening ben je dan maar voor de helft geënt. Ik zelf zou denken van.. beter de helft dan helemaal niet maar ik weet niet of het kwaad kan. Zou je ff de huisarts moeten bellen. Ik zelf moet donderdag de 1e halen. Beetje laat volgens mij als ik het zo allemaal om me heen hoor en lees...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de eerste bus hebt gemist, haal je dan nog de tweede?
Als je dit keer wel op tijd bent wel ja. Zo is het ook met de griepspuit. Als je dit keer wel opschiet en niet weer te laat bent dan haal je hem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net zo als de DTKP vaccinatie bij kinderen geeft de inenting tegen de Mwxicaanse griep pas volledige bescherming bij meerdere vaccinaties. In dit geval dus twee!