Hoi, ik ben een jongen van 15, sta stijf van de stress, moet bijna elke avond janken omdat mijn vriendin een half jaar geleden is overleden, ik heb clusterhoofdpijn, ik heb ADHD en autisme kan niet concentreren of boeken lezen omdat ik na ongeveer 3 zinnen al weg ben met mijn hoofd, ik doe havo en heb geen vrije tijd meer.
Ik heb ritalin gebruikt maar toen waren de bijeffecten zo sterk dat ik na 2 dagen ben gestopt, binnenkort ga ik naar de psychiater om concerta of iets dergelijks te proberen.
Ik heb slapeloze nachten als ik geen melatonine gebruik en als ik dat wel gebruik heb ik nog steeds te weinig slaap, moet om half 7 mijn bed uit omdat ik 16 km naar school moet fietsen.
Dat was alle stressverwekkende ellende ongeveer.
Kan ik stressremmende medicijnen of iets een of ander stemmingsmedicijn gebruiken dat ik weer de goede oude kan zijn en weer dagen heb dat ik vrolijk ben?
Ik ben naar meer dan 7 verschillende psychiaters gegaan en naar alternatieve therapien maar niets helpt.
Alsjeblieft help me want ik heb vaak zelfmoordneigingen en ik heb veel hobby's en talenten en ik heb gewoon veel steun nodig anders denk ik niet dat ik 2013 nog haal
Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?