Zijn er al mensen die ziek zijn geworden of vervelende bijwerkingen hebben gehad na vaccinatie van de H1N1?

Ik bedoel niet de bijwerkingen op lange termijn. Maar juist klachten als een stijve arm, koorts en algemene malaise.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (6)

Ja, Moussa Dembélé, een aanvaller van AZ.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Mja, hij kreeg griep. De prik kwam voor hem dus net te laat. Het duurt een paar weken voor die werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had ie beter in de verdediging kunnen gaan.
Ja..mijn wederhelft heeft afgelopen zaterdag de 1e prik gehad en heeft nog steeds een dood gevoel in zijn bovenarm.Niet pijnlijk of zo maar het lijkt net een dat stuk verdooft is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die zijn er. Op zich zijn dat dan ook normale bijwerkingen bij een vaccinatie, die geaccepteerd worden omdat het risico voor die persoon groter is om besmet te raken met het betreffende virus en daar complicaties bij te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net zo min als bij de "normale"griepprik heb ik bij de Mexicaanse griepprik ook maar enige bijwerking gehad! Ook mijn vrienden en bekenden hebben nergens last van gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
compensatieplusje peter! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had het minnetje nog niet opgemerkt! Vast iemand die niet in aanmerking komt voor de vaccinatie(voor de minkukels:INENTING!)
Ik had pijn aan mijn arm. Duurde maar paar dagen en dan was het weer over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook bijwerkingen , je voelt je behoorlijk ellendig moe en je hebt weinig energie . Tevens heb ik erg slecht geslapen .