Zijn er al mensen die ziek zijn geworden of vervelende bijwerkingen hebben gehad na vaccinatie van de H1N1?

Ik bedoel niet de bijwerkingen op lange termijn. Maar juist klachten als een stijve arm, koorts en algemene malaise.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja, Moussa Dembélé, een aanvaller van AZ.

Bronnen:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/...

Ja..mijn wederhelft heeft afgelopen zaterdag de 1e prik gehad en heeft nog steeds een dood gevoel in zijn bovenarm.Niet pijnlijk of zo maar het lijkt net een dat stuk verdooft is.

Ja, die zijn er. Op zich zijn dat dan ook normale bijwerkingen bij een vaccinatie, die geaccepteerd worden omdat het risico voor die persoon groter is om besmet te raken met het betreffende virus en daar complicaties bij te krijgen.

Net zo min als bij de "normale"griepprik heb ik bij de Mexicaanse griepprik ook maar enige bijwerking gehad! Ook mijn vrienden en bekenden hebben nergens last van gehad.

Ik had pijn aan mijn arm. Duurde maar paar dagen en dan was het weer over.

Ik heb ook bijwerkingen , je voelt je behoorlijk ellendig moe en je hebt weinig energie . Tevens heb ik erg slecht geslapen .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100