heb net een artikel gelezen over de ingredienten van een griepspuit. wat doen die ingredienten op lange termijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

In een griepprik zitten de volgende gifstoffen:

Ethyleen glycol = antivries;
Phenol = een desinfecteringsmiddel;
Formaldehyde = kankerverwekkende stof;
Aluminium = deeltjes die je hersencellen aantasten;
Thimerosal (kwik) = desinfecteringsmiddel tast immuunsysteem aan en veroorzaakt hersenbeschadiging;
Neomycin & Streptomycin = anti-biotisch en geeft allergische reacties.

Op de lange termijn: Dat is lastig te zeggen. De voorlichtings site zegt dat ze weinig lange termijn effecten verwachten.

De vraag bij al deze goejes is natuurlijk altijd: In welke mate krijg je ze binnen. Ik heb diverse malen met dode dieren gewerkt die in formaldehyde gedrenkt waren om bederf tegen te gaan. Hierbij is nooit aagegeven dat het zeer schadelijk voor de gezondheid is.

Verse groente is ook schadelijk (Kan je slokdarmkanker van krijgen). Toch eet je het, omdat de positieve gevolgen het risico op de slechte dingen compenseren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat er namelijk in zit, is een stofje genaamd thimerosal en dat voor ongeveer 50% uit kwik bestaat. Amalgaamvullingen in onze kiezen willen we niet meer, dus waarom zouden we wél kwik in ons lichaam gespoten willen krijgen? Verder zit er aluminium in, squaleen, ook een dubieus goedje, en een stof die MF59 heet en die samen met de andere stoffen het immuunsysteem serieus aantast. De werkende stoffen in de griepvaccins zijn de stammen van een aantal soorten griep, waaronder de Spaanse, de Aziatische en de vogelgriep. De Mexicaanse en Spaanse griep bestaan uit dezelfde virusstam (H1N1).

Wat al die adjuvanten doen in dit vaccin op de lange termijn, weet niemand...

en als je de griep hebt; Laat Tamiflu ook liggen, maak kamillethee met honing en citroen (honing pas toevoegen als de thee op drinktemperatuur is) en ziek uit. Deze griep duurt 3 tot 8 dagen en is niet gevaarlijk, dus raak niet in paniek als je onverhoopt ziek wordt. Vooral voor kinderen is Tamiflu erg gevaarlijk, gebruik het dus asjeblieft niet. Mocht je iemand besmet hebben, wees dan maar niet bang, want de Mexicaanse griep is echt ongevaarlijk voor de meeste mensen.Tenslotte liggen er bergen ongebruikte Tamiflu bij de apotheken zonder uiterste verkoopdatum op de verpakking. Dat is omdat die datum allang verstreken is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Het is jammer dat je je niet verdiept in het onderwerp, ook meehelpt met het mensen angst aanjagen en niet even wat *wetenschappelijke* onderzoeken raadpleegt op het internet.
Het vaccin kan LETTERLIJK levens redden. Dat kan van jou niet gezegd worden met al die onzin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M4&l=NL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach in 2012 gaan wij volgens de piskijkers dood aan griep of aan een ramp. Dus wat maakt het uit.
Als je de basis van geneesmiddelen en homeopathische bekijkt zitten er veel stoffen is die in grote hoeveelheden zeer schadelijk zouden zijn. In kleine dosering werken ze wel goed.
Ik ga er van uit dat de ontwikkelaars toch wel weten waar ze mee bezig zijn. Bovendien heeft het lichaam het vermogen om stoffen af te breken.