Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb de heletijd maagzuur wat kan dit betekenen?

Ik heb de heletijd maagzuur, ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Heb ook een kriebelende keel ik denk niet dat dit er wat mee te maken heeft maar ik wou het alsnog doorgeven. Weet iemand wat dit kan zijn??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens onder je eigen vraag bij de gerelateerde vragen, vragen over maagzuur zijn al vaak gesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang het maar in je maag blijft ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je brandend maagzuur hebt komt dit wel eens omhoog. Dit irriteert je keel. Het een kan dus met het ander te maken hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt altijd maagzuur.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het zou kunnen dat je te veel specerijen/vet gebruikt ga eens na wat je zoal eet op een dag.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Zuiveringszout heel vies om te nemen maar is met 2 min weg. Doe een à twee vingerdikte poeder erin en een laag water en drinken maar. Bijwerkingen: boeren laten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zuiveringszout mag niet meer als maagzuurremmer verkocht worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het helpt wel en daar gaat het om betweter ;)
Een rennie werkt goed bij maagzuur en zuurbranden en zou even goed opletten wat je zoal eet en drinkt en probeer te achterhalen wat voor eten en of drinken maagzuur veroorzaakt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet altijd te achterhalen hoe het komt. Ik heb weken alles op moeten schrijven wat k eet en drink en wanneer. Daara hoe ik me voelde. Er kwam niets specifieks uit. Verdere onderzoek leverde ook niets op.
Ik lag 's nachts wakker van 't brandend maagzuur.
Ik slick nu sinds een jaar of 7 een maagbeschermer. 1 pillete per dag en heb er nooit meer last van gehad.
Overleg met je huisarts wat het beste voor jou is.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding