Ik heb een angststoornis bij iemand. Hoe kom ik er vanaf?

Ik heb dus sinds kort een soort van vriendin, ontmoed tijdens het uitgaan. Ik had aardig wat op dus ik denk dat dat de reden is dat ik het toen niet had. Maarja mijn probleem; Ik heb tegenwoordig altijd een raar gevoel van binnen, dat zullen de vlinders wel zijn maar ik krijg dus ook geen hap door me keel door dit gevoel. Weet iemand hoe ik weer gewoon normaal kan eten? Gr Daniel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die angststoornis heet verliefdheid.... Geniet ervan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jongeman.. je bent officieel verliefd. Gefeliciteerd en mogen jullie gelukkig zijn samen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig is dit geen stoornis, maar idd verliefd zijn, geniet ervan !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat lief!!

Het beste antwoord

Als je tot over je oren verliefd bent op dat meisje, is het tamelijk normaal dat je aanvankelijk even wat onzeker bent en daarnaast ook nauwelijks een hap door je keel kunt krijgen.

Jij noemt dat 'een angststoornis'..ik noem dat gewoon 'onzekerheid.

Pas als je gevoelens voor haar ofwel een beetje bekoelen..ofwel beantwoord worden, zullen je 'eetprestaties' weer wat verbeteren.

Het allerbeste wat je eraan kunt doen is daarom..dat meisje uitnodigen voor een etentje.

Want dàn kun je zien hoe zij op jouw uitnodiging reageert.

Als ze erin toestemt heeft ze ook gevoelens voor jou..en wordt jouw liefde dus beantwoord.

Weigert ze je uitnodiging echter te aanvaarden..dat wil ze jou niet..en zullen je verliefdheidsgevoelens langzamerhand wel wegebben..

Beide situaties leiden dus tot..herstel van jouw slechte eetlust.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het klinkt mij als een spontane verliefdheid! dat daar dan angst bij zit vind ik jammer voor je maar zoals ik mij herinner hoort dat er wel bij , is toch ook doodeng! al die 'rare' gevoelens wát moet je er mee ? beleven!
kben bijna jaloers!
maar je wilt weer eten! een paar tips?
-beginnen met een beetje kwark/yoghurt
-wel! blijven drinken
-het alleraller lekkerste bereiden waar je van houdt (gelukkig heb ik nu geen spelfout gemaakt)
-lekker gaan zoenen met de nieuwe liefde!!! dat zou de spanning er wat van af kunnen halen
-zachte banaan/kiwi

Eigenlijk denk ik dat je het maar over je heen moet laten gaan, je lichaam is nu onder invloed van je verliefde hersens die ook weer een stofje afscheiden waardoor je je nu zo voelt!
love aint easy!
heel veel succses