Hoelang blijft een vagina gemiddeld fris na een wasbeurt? Dus een vagina zonder een schimmel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er aan wat je er mee doet na de wasbeurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*grijnst*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je daar af en toe met yoghurt in smeert wordt de zuurgraad herstelt en verdwijnt eventueel aanwezig schimmel ook nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet gaan smeren zonder reden!

Antwoorden (3)

Als je 'wast' zonder zeep of andere kunstmatige middeltjes houdt je vagina zichzelf prima schoon. Als je doucht de boel spoelen met water is voldoende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Direct na het afdrogen kan je al weer 'last' hebben van afscheiding en voel je je misschien al weer vies.
Toch is afscheiding een natuurlijk iets en goed dat je vagina dat doet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad torrie ik ben het met je eens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vast van mannen, die weten niet hoe afscheiding voelt.
Gelukkig geef ik niet om minnen... Maar, fijn dat jullie het een goed antw vinden. Thx!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Vast van mannen, die weten niet hoe afscheiding voelt."
Nu niet gaan generaliseren, he...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weten mannen toch ook niet, ze hebben geen vaginale afscheiding.
Net zo min als wij vrouwen weten hoe een mannelijk orgasme voelt.
Das niet generaliseren, dat is realiteit. Verschil moet er zijn...
Je kunt je vagina niet wassen.

Tenzij je dat met zo'n inbrenghuls doet. Maar dat is af te raden bij een vagina zonder schimmel.

De vagina of schede is het inwendige deel van het geslachtsorgaan.

Je kunt wel gewoon de buitenkant van je schaamstreek wassen, maar liever niet met zeep ofzo.

Dus gewoon onder de douche de handel afspoelen.

Hoe lang blijft iemand fris?
Dat hangt er van af wat je doet.

De vagina houdt zichzelf prima in conditie en heeft geen hulpmiddelen nodig om fris te blijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die min is niet van mij hoor, maar je moet jezelf toch af en toe eens schoonspoelen? Anders gaat de boel zo plekken :D (ongeacht wat je wel of niet doet)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
RiaNino: nee, dat moet je vooral NIET doen. Dan verstoor je juist het natuurlijke systeem. De vagina is zelfreinigend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker moet je jezelf af en toe eens schoonspoelen!
Dat zeg ik toch ook.
Maar toch niet de binnenkant!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De schaamlippen was je gewoon met water, als je toch al onder de douche staat.
Verder naar binnen (in de vagina zelf) moet je niet gaan rommelen, want dan vergroot je juist de kans op infecties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Hippo:
Lijkt mij ook.
Zo kunnen er bijv. bacteriën in de douchekop zitten, die met het water mee naar binnen gaan.