Zijn ongezoute en ongebrande noten bevorderend voor het opbouwen van spiermassa?

Zo ja, hoeveel gram moet je hiervan per dag eten om het meeste resultaat te zien?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.4K
Amadea
4 jaar geleden
Dat kan niet beantwoord worden zonder te weten of daar ook lichamelijke oefening, welke en hoe lang die daarbij uitgevoerd wordt.
dudemeister
4 jaar geleden
Een handje noten p/d. Plm25 gr
Amadea
4 jaar geleden
Als je de hele dag op de bank voor de televisie hangt zul je van een handje noten per dag echt geen spiermassa opbouwen...

Antwoorden (1)

Noten zijn vaak ook enorm goed voor de spieropbouw. Bepaalde notensoorten zijn in het bijzonder geschikt voor het opbouwen van spieren. In noten zitten onverzadigde vetten en eiwitten. Daarbij zit er ijzer, calcium en vitamines B in. Voornamelijk de eiwitten zijn goed voor het opbouwen van spieren. Voor het opbouwen van spieren zijn amandelen en cashewnoten het meest aangeraden. In amandelen zit ook vitamine E dat spierherstel versoepelt. Voor het beste resultaat gaat het echter niet alleen om de voedingsstoffen (uit de noten) die je opneemt. Het gaat in combinatie met het trainen van je spieren.