Waarom stoppen je teennagels met groeien als je met je been in het gips zit?

Mijn dochter heeft 3 maanden met haar onderbeen in het gips gezeten en het valt op dat de teennagels stoppen met groeien tijdens deze periode

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

Die stoppen niet met groeien als ze in het gips zitten, die groeien gewoon door, zij het veel en veel trager... Ze zullen wellicht niet gestimuleerd worden omdat de tenen geen prikkels en indrukken krijgen, ze groeien dan veel trager, maar helemaal stoppen doen ze niet...

Maar zo intelligent is het leven, het past zich steeds en onmiddellijk aan de omstandigheden aan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nu ben ik toch benieuwd wie het minnetje gegeven heeft.
lijkt me een goed antwoord
Ik denk dat er dan geen vocht in komt..
En daardoor is het groeien een stuk moeilijker..