Allereerst vind ik het belachelijk dat een arts zo maar zegt, leer er maar mee leven, absurd zeg, hij is geen 85 , hij is pas 40!!
Het moet toch niet gekker worden, zeg!!
Duizelig opstaan en zelfs overgeven, hoort gewoon niet.
Wat het mogelijk kan zijn en dan ga ik naar mijn ( helaas) eigen ervaringen.
Veel mensen zijn door hun karakter en omstandigheden gevoelig voor stress.
Indien de mens de 30 is gepasseerd, heeft zich in de jaren ervoor, veel spanning in het lichaam opgebouwd.
De zwakste plek ik je lichaam is heel vaak je maag en alles wat daar mee in verband staat, zoals je darmen, lever en gal.
Door stress, onregelmatig eten, te weinig water drinken, te vet eten, geen tijd gunnen om rustig te eten, gejaagd leven, altijd op je tenen moeten lopen, frustraties, ergenissen, niet meer goed kunnen ontspannen enz. krijg je vaak grote problemen met je lever/ gal.
Deze geven op de verkeerde tijd, te veel of te weinig gal.
gevolgen kunnen zijn: maagkrampen, darmproblemen, veel moeten boeren, duizelig zijn, hoofdpijn, nekpijn vooral rechts, pijn aan de linkerslaap, misselijk, na enkele uren na de maaltijd een te hoge hartslag, ook vaak snachts en vooral bij het opstaan, lijkt de kamer naar een kant te vallen, een zeer vervelende ervaring.
Klachten verbeteren direct na het eten.
Toegevoegd na 1 dag:
het is dus simpel te controleren of de gal hier misschien de boosdoener is, indien hij duizelig is en het gaat over kort na gegeten te hebben ( half uur)
Nux form helpt bij dit probleem.