Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn zoontje 4 jr 3 mnd heeft 9 nov DTP/aK prik gehad, kan het kwaad als hij volgende week de Mexicaanse griepprik krijgt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
764

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee hoor... Geen probleem...

Toegevoegd na 1 minuut:
Los van het feit of inenten wel goed is...

Maar die andere is al verwerkt en dan kun je weer verder voor de volgende inenting...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kunnen wij toch niks zinnigs over zeggen?
Alleen je huisarts kan je daar antwoord op geven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is toch een forum waar je vragen kunt stellen? Als je er niets zinnigs over kunt zeggen geef dan geen antwoord!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk. Maar ik bedoelde te zeggen dat je geen beslissing moet nemen die gebaseerd is op de antwoorden hier. Daar is deze kwestie veel te belangrijk voor. Was goed bedoeld hoor. Wilde je alleen aanraden om naar je huisarts te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OK, je reactie kwam nogal hard over, alsof ik een domme vraag stelde. Arts van consultatiebureau zei ook minimaal 2 weken wachten. Ik ben alleen op zoek naar meer meningen (al dan niet onderbouwd)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry ... dat is het nadeel van geschreven berichten :-) In een gesprek kan je wat meer nuanceren of je toon vriendelijker maken. Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
Geen enkel probleem, de richtlijn is ongeveer twee weken tussen de verschillende entingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding