Mijn zoontje 4 jr 3 mnd heeft 9 nov DTP/aK prik gehad, kan het kwaad als hij volgende week de Mexicaanse griepprik krijgt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee hoor... Geen probleem...

Toegevoegd na 1 minuut:
Los van het feit of inenten wel goed is...

Maar die andere is al verwerkt en dan kun je weer verder voor de volgende inenting...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kunnen wij toch niks zinnigs over zeggen?
Alleen je huisarts kan je daar antwoord op geven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is toch een forum waar je vragen kunt stellen? Als je er niets zinnigs over kunt zeggen geef dan geen antwoord!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk. Maar ik bedoelde te zeggen dat je geen beslissing moet nemen die gebaseerd is op de antwoorden hier. Daar is deze kwestie veel te belangrijk voor. Was goed bedoeld hoor. Wilde je alleen aanraden om naar je huisarts te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OK, je reactie kwam nogal hard over, alsof ik een domme vraag stelde. Arts van consultatiebureau zei ook minimaal 2 weken wachten. Ik ben alleen op zoek naar meer meningen (al dan niet onderbouwd)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry ... dat is het nadeel van geschreven berichten :-) In een gesprek kan je wat meer nuanceren of je toon vriendelijker maken. Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
Geen enkel probleem, de richtlijn is ongeveer twee weken tussen de verschillende entingen.