Wat word er met je bloed gedaan nadat je op doktersadvies bloed hebt moeten prikken? dus na dat alles getest is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bloed en ander medisch afval (weggesneden organen, kweekjes) gaan naar een gespecialiseerd verwerkingsbedrijf. Daar wordt het bij een temperatuur van zo’n 1000 graden Celsius verbrand. Bij zulke hoge temperaturen is een zakje bloed binnen een paar seconden verbrand. Dierlijk bloed dat bij de dierenarts wordt opgehaald, ondergaat hetzelfde lot. Van dierlijk bloed uit de slachterij word kunstmest gemaakt voor snijbloemen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van dierlijk bloed uit de slachterij word Ook verwerkt in allerlei worstsoorten, denk hierbij aan bloedworst etc.

Andere antwoorden (2)

Dan wordt het weggegooid
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Het gaat niet zomaar in een prullebak hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat staat er ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er staat "het wordt weggegooid" Dan ga je er niet van uit dat het in speciale vaten gedaan wordt en dan opgehaald wordt door een gespecialiseerd bedrijf die er voor zorgt dat alles veilig en ook voor 100% verdwijnt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo niet?
Het is nog altijd wat anders dan "ze bewaren het" of "ze gebruiken het voor zus en zo". Het wordt weggegooid. En hoe het weggegooid wordt vind jij misschien interessant of zelfs essentieel, maar of de vraagsteller dat ook vindt staat nergens.
Dat gaat in speciale vaten met medisch afval en dit word opgehaald door een bedrijf dat dit verwerkt.
Er kan ook besmet materiaal tussenzitten, dus het moet echt speciaal vervoerd en verwerkt worden.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zeg ik: het wordt weggegooid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@j0ve, weggooien is iets dan niet echt het antwoord, iig ik neem aan dat de vraagsteller een wat uitgebreider antwoord wenst.