Ik voel allemaal bubbels op mijn voorhoofd en als ik erover wrijf doet het pijn, wat is dit?

Het zit echt vast op het voorhoofd

Toegevoegd na 4 minuten:
Op het bot zelf, niet huid

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Kan van alles zijn, je bot is niet spiegelglad, en als je er maar vaak genoeg over wrijft wordt het vanzelf pijnlijk.
Als je je zorgen maakt: ga naar de huisarts en laat haar/hem het beoordelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gewoon heel lelijk, want mijn huid "groeit"daarin mee, waardoor het hobbelig wordt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga dan even naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is gewoon zo hobbelig, kan gewoon amper een stukje vinden wat plat is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga dan even naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roland1995: nee joh, hij wil van ons een diagnose ;-)
Ritsuka
12 jaar geleden
ja, want een onbekende persoon op internet is veel betrouwbaarder dan de diagnose van je huisarts, die ervoor gestudeerd heeft en jou en je medische achtergrond persoonlijk kent.
Ritsuka
12 jaar geleden
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_7904_b774092d06e231cd260982a69f318162a9141c5c.gif
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie je wel! Het heerst!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een geval als dit kun je het beste een papieren zak over je hoofd doen, hoef je je nergens meer voor te schamen... duh
Amadea
12 jaar geleden
Aan z'n volgende vraag te zien geneert hij zich inderdaad overal voor. Ik betwijfel of hij echt 20 is, hij gedraagt zich zo puberaal...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijd dus om aan je zelfvertrouwen te werken, Peterjan90. Concentreer je niet op je uiterlijk, maar werk aan je innerlijk. Je gevoel van eigenwaarde bepaalt hoe jij jezelf in de spiegel ziet. Als jij zorgt dat je lekker in je vel zit, voel je je goed en zie je er ook goed uit.