Transpireer je in een turks stoombad,of wordt je lichaam alleen nat van de neerslag van stoom, of is het een combi van beide?

Vraag me dit al jaren af !!!!!!!!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij blij dat je na jaren GV ontdekt :-)

Antwoorden (4)

Dat is een combi... Het beginsel van Watt geldt altijd... Water condenseert op de koudste plek in een afgesloten ruimte... Dat is je lichaam dus... Dat is één... En twéé is dat het daar heet is, dus je zweet ook zelf erbij...

Dat is het dus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Cantare... Pas op hoor straks mag je weer niet... LOL... Dank je...
Combinatie van beiden, door de warmte ga je echt zweten. Maar je zweet wel minder als in een sauna.
Stomen is ook gezond. De weldadige warmte van de stoom opent de poriën, reinigt de huid, stimuleert de bloedsomloop en voert afvalstoffen uit het lichaam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is een combi van beide
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zweet, maar veel minder dan in een (finse of droge) sauna.