Moet ik mij laten inenten ivm stage voor een half jaar naar canarische eilanden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee hoor, je loopt echt niet meer risico dan in Nederland en als je terug bent, dan hoef je sowieso al niet ingeënt te worden want dan is de mexigriep Nederland al uit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over een half jaar is die griep Nederland uit, read my lips... De wereld uit, dat zei ik niet... Dat is namelijk weer niet zo...

Andere antwoorden (2)

Niet speciaal tegen de (Mexicaanse of gewone) griep, ten minste niet als je dat ook niet zou doen als je in Nederland blijft.

Maak wel even een afspraak bij je lokale GGD voor een advies voor reizigersvaccinaties die misschien wel nodig zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben voor mijn werk overal geweest, maar ik heb mij alleen laten inenten tegen malaria als dat echt nodig was. Maar er zijn ook vrienden, die het niet inenten niet hebben overleefd. Ga niet het oerwoud og de moerassen in. Dan zal je nauwelijks iets overkomen. De drie meest dreigende ziektes zijn malaria, slaapziekte en knokelkoorts. Maar daar zal je op de Can.Eilanden nauwelijks last van hebben.