Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik mij laten inenten ivm stage voor een half jaar naar canarische eilanden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
731

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee hoor, je loopt echt niet meer risico dan in Nederland en als je terug bent, dan hoef je sowieso al niet ingeënt te worden want dan is de mexigriep Nederland al uit...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over een half jaar is die griep Nederland uit, read my lips... De wereld uit, dat zei ik niet... Dat is namelijk weer niet zo...

Andere antwoorden (2)

Niet speciaal tegen de (Mexicaanse of gewone) griep, ten minste niet als je dat ook niet zou doen als je in Nederland blijft.

Maak wel even een afspraak bij je lokale GGD voor een advies voor reizigersvaccinaties die misschien wel nodig zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben voor mijn werk overal geweest, maar ik heb mij alleen laten inenten tegen malaria als dat echt nodig was. Maar er zijn ook vrienden, die het niet inenten niet hebben overleefd. Ga niet het oerwoud og de moerassen in. Dan zal je nauwelijks iets overkomen. De drie meest dreigende ziektes zijn malaria, slaapziekte en knokelkoorts. Maar daar zal je op de Can.Eilanden nauwelijks last van hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding