hallo ik heb de griepprik gehad maar heb nu uitslag over mijn hele lichaam heel veel jeuk kan dat

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (7)

Kijk dat is dan zo´n vervelende bijwerking, maar helaas is dit forum niet voor zulke zaken, ga naar de arts...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan een allergische reatie zijn, ik zou voor de zekerheid DIRECT contact zoeken met de huisarts, het kan ook veel ergen worden namelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat kan blijkbaar, anders had je er geen last van gehad. Mijn professionele advies is als volgt:

Maak zo snel mogelijk een afspraak bij de dokter, als je vandaag niet terecht kan, ga dan naar de huisartsenpost in het ziekenhuis.

Ik heb zelf ook een allergische reactie gehad en ben een week flink ziek geweest, mijn lichaam hield heel veel vocht vast, vooral in mijn handen en voeten. Vooral de opgezwollen voeten waren vervelend, lopen deed erg veel pijn.

Sterkte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je een bekende allergie? Er zit namelijk o.a. ei in het vaccin (heel heel weinig natuurlijk). Daar zou je op kunnen reageren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Idd een allergische reactie. Kijk op de bijsluiter die je hebt gekregen bij de injectie, ga naar je huisarts of bel postbus 51.
Allergische reacties krijg je bij alles en nogwat. Ik heb van de week een antibioticum gekregen en precies dezelfde reactie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk ben je allergisch tegen bepaalde bestandsdelen. Even mee naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook anderen schrijven al: Direct naar een arts.
Allergische reacties varieren van matig onschuldig (blijft bij die jeuk) tot levens bedreigend.
Ik heb zelf eens 4 dagen aan het infuus gelegen na een allergische reactie. Gelukkig nog bijtijds gezien, vooral met dank aan mijn echtgenote die arts is. (Was ergens buiten nederland.)