Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik Stoppen met Fatburner Ergoburn zonder aantekomen?

Ik sport 4x per week behoorlijk intensief, ik gebruik per week basis zon 4 a 5 ergoburn fatburner capsules en wil er vanaf vandaag meestoppen heb ze al afgebouwd van 2 naar 1 aangezien ik het geheel op eigen kracht wil proberen.. nu de vraag als ik gewoon blijf sporten word het gewicht dan in de week totaal als je daar een gemiddeld gewicht van uitrekend iets meer als je stopt met de ergoburn? of heeft dat geen verschil in gewicht en ook niet optenduur als ik dezelfde levenstijl volg uiteraad? wil dit graag weten... graag goed advies.. ik gebruikte de pillen puur een half jaar lang om te wennen aan het sporten en blijf op dit niveau aangezien ik me gewicht al lang behaald heb..

gr david

Toegevoegd na 1 minuut:
trouwens ik ben een Jongen van 21jaar
lengte 178 lang gewicht gemiddeld 65,5 ong

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
611

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als jij blijft sporten en daarnaast je niet vol gaat stoppen met junkfood en ander ongezond eten dan heb jij die fatburner niet nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding