Hoe kan ik wakker blijven?

Hoe kan ik wakker blijven tijdens het zonnebaden? Ben meestal bang ik in slaap val en dat zal ik me erg verbranden. Ik kan wel mijn telefoon meenemen en het alarm zetten, alleen weet ik dan niet waar ik mijn telefoon moet laten, heb alleen een handdoek waar ik dan op lig, verder niks waar in hem in kan doen. Ik wil ook niet dat hij gestolen word.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (9)

neem een puzzelboekje mee en hou je zelf bezig, ipv alleen te gaan liggen. Neem een plastic tasje mee om het in te doen. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat dan als ik op m'n rug lig? dan gaat puzzelen wel moeilijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wolken kijken? vormen zoeken? ga ietsje schuin liggen, kun je ook nog mensen kijken. Neem een vriend(in) mee om te babbelen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ogen open houden wil niet echt, moet daardoor recht in de zon kijken. Wil ook geen zonnebril op doen, dan krijg je van die witte kringen om je ogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan ga je aan hersengymnastiek doen... gebruik je brein om je bezig te houden ipv lui te zijn en in slaap te vallen.
gewoon creatief zijn. Ga de tafels maar opzeggen in gedachten als je op je rug ligt. je WILT toch wakker blijven? DOE dat dan ook. ;-) Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ooow tafels opzeggen, daar wordt ik zo moe van... ;-)
Als je op/in de zonnebank ligt,vormt je lichaam altijd wel een holte,waar je GSM in past. Behalve als je er één uit het stenen tijdperk hebt,het z.g. model koelkast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rechtop blijven zitten .Mobiel in je hand klemmen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop zo'n alarm dingetje, waar een pinnetje in zit. Wanneer het pinnetje eruit getrokken wordt, gaat het alarm af. Bevestig je telefoon aan het pinnetje en het alarm aan je pols, been of iets dergelijks. Wanneer het dan gestolen wordt, ben je sowieso wakker :-D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dringk koffie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet het alarm van je mobieltje op bv 5 of 10 min, leg hem onder je handdoek waarop je ligt en ga lekker slapen. Eventueel zet je alleen het trilalarm aan, zodat niemand anders het alarm hoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem een red bull, of andere energy drink. Vraag aan het personeel of ze je om een bepaald tijdstip kunnen wekken/checken. Leg je mobiel/wekker onder je nek (in die holte). Ga samen met een vriend/vriendin en klets daar gezellig mee. Zet je stekker van de zonnebank ik een stekker die uitgaat na een bepaalde tijd (zie je veel bij lampen als men op vakantie gaat). Denk aan seks, daar krijg je adrealine van en houd je wakker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt natuurlijk ook gewoon zo'n simpel kookwekkertje instellen op een bepaald tijdstip, b.v. een half uurtje. Dan weet je zeker dat je, als je toch in slaap valt, niet te lang zult slapen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker kopje Cappecino of koffie enz.
Dan blijf je altijd lekker wakker :P