Meestal kun je daar zelf weinig aan doen. Het zou wel kunnen dat ze op den duur vanzelf weer weggaan. Ik kan begrijpen dat je daar niet op wilt wachten of niet het risico wil lopen dat ze toch niet weggaan.
Dan kun je het beste even langs je huiarts gaan. Die heeft daar zalf voor! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het echt wratjes zijn, kun je er beter niet zelf aan rommelen. Laat ze door de huisarts verwijderen.
De middelen die er te koop zijn tegen wratten, kunnen bij verkeerd gebruik lelijke littekens veroorzaken, en dat wil je niet in je gezicht!
bamibal
12 jaar geleden
Je kan beter naar de huisarts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze kun j laten verwijderen door een dermatoloog of eventueel een schoonheidsspecialist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf niets aan doen.

De huisarts stipt wratjes aan met vloeibare stikstof met behulp van een wattenstaafje.

De stikstof is heel koud en als die op de huid komt dat heeft hetzelfde effect als iets heel warms.
De huid en het wratje verbranden ter plaatse en daaronder vormt zich nieuwe huid, zonder wratje.

Het aanstippen doet geen pijn, het prikkelt een beetje.

De huisartspraktijk bellen en vragen of ze je willen bellen als ze vloeibare stikstof in huis hebben.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in het gezicht gaat het meestal om steelwratjes, deze mogen niet met stikstof verwijderd worden, bovendien heeft een huisarts altijd stikstof in zijn praktijk, dus je hoeft niet te bellen of het op voorraad is.
Edraket
12 jaar geleden
Waarom mogen steelwratjes niet met stikstof worden verwijderd? Ik heb een stuk of tien steelwratjes laten verwijderen in mijn hals en nek. Geen probleem. Mijn huisarts heeft eens in de vijf / zes weken stikstof.