Hoe bereken je hoeveel Vetpercentage je hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Hoe oud ben je? Onder de 18 kun je je daar beter niet mee bezighouden

Het beste antwoord

Veel digitale weegschalen kunnen tegnwoordig je vetpercentage berekenen en zijn al voor een redelijke prijs te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kun je in een ziekenhuis laten uitzoeken. misschien kan je dat bij de huisarts ook doen. maar dat weet ik niet zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan je niet zelf berekenen. Er zijn wel sportscholen die de vetpercentage meten aan de hand van een huidplooi. Ook zijn er digitale weegschalen die afgezien van je gewicht ook meteen je vetpercentage, percentage water en percentage spieren voor je meten. Maar met een soort van formule of rekensom gaat dit jou echt niet lukken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel hoor dat kan wel.
Wij hebben thuis een digitale weegschaal waarmee dat kan.
Kan je gewoon kopen bij de Blokker of Kijkshop enzo.
Voor €25 ongeveer,niet duur dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laurena, de vraag was hoe je het kunt berekenen en dat kan hij dus niet zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die weegschalen geven een indicatie. Ze zijn gebaseerd op een weerstandsmeting en omdat je alleen contact hebt met je voeten op de plaat meet je eigenlijk alleen te onderlichaam. Dus Het zal nooit overeenkomen met de werkelijkheid maar een indicatie geven die je wel aan kan houden als je het steeds wil vergelijken bij afvallen en/of aankomen.
Er bestaan wat tooltjes om je vetpercentage te meten, je hebt alleen een meetlint en een weegschaal nodig ;-)

http://www.runinfo.nl/vetpercentage.htm