Een niet al te warme douche.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voldoende slapen.
Een goed en voedzaam ontbijt.
Een klein beetje make up als je wilt (als je een vrouw bent)
Kies kleding die bij je figuur past.
Heb zelfvertrouwen, zo straal je aantrekkelijkheid uit.

Toegevoegd na 2 minuten:
Naast een gezond ontbijt de rest van de dag uiteraard ook gezond en voldoende eten, en genoeg water drinken. Dit maakt je huid en haar mooier en je ziet er energieker uit.
Ritsuka
12 jaar geleden
Een goede nachtrust, gezond eten en vooral een goed humeur
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooral het laatste.
Al weet ik niet zeker of je vrolijk maar ongeschoren, ongewassen en met vuile kleren fris en fruitig kunt overkomen.
Andersom lukt het zeer zeker niet.
anneliez
12 jaar geleden
Misschien had ik er toch even gedouched en geschoren bij moeten zetten dan
Fris gedouched
Schone kleding

Verzorgd uiterlijk (make up bij vrouw, netjes geschoren bij man)
Vrolijk humeur

Toegevoegd na 27 seconden:
En natuurlijk niet vergeten: een goede nachtrust
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voldoende nachtrust, frisse buitenlucht, lichaamsbeweging en een gezond voedingspatroon zijn essentieel om je prettig te voelen en er goed uit te zien. Natuurlijk heb je je uiterlijk niet verder in de hand dan dat je jezelf goed verzorgt maar als jij kleding draagt waarin je in de gegeven omstandigheden jezelf kunt zijn en je gaat vriendelijk, open en belangstellend met je medemensen om dan kan je dag niet meer stuk, iedere dag weer.