Ja zeker, maakt niet uit wat je doet maar als je beweegt val je af.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij een goede skate-training verbrand je net zoveel calorieën als bij hardlopen (10-12 km/uur).
Met een half uur skaten verbrand je ongeveer 230 Kcal; 2 x zoveel als wanneer u een half uur gaat wandelen of fietsen! (gebaseerd op een gewicht van 70 kg).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet per definitie zo dat je afvalt als je flink beweegt. Het hangt namelijk samen met de hoeveelheid eten die je naar binnenkrijgt, en de samenstelling daarvan. Als jij niet meer calorieën consumeert dan je nodig hebt, en je gaat skaten, dan zul je inderdaad afvallen.
Amadea
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Hoezo kan dat beter niet gezegd worden? Je houdt jezelf voor de gek als je denkt af te vallen door te skaten, maar ondertussen elke avond friet speciaal eet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees goed die persoon bedoelt het juist positief en is het met je eens joh.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, wat een negatieve instelling zeg
Zo gevraagd kan het antwoord zowel ja als nee zijn.
Pas je je voeding aan naar niet overdadig en ga je intensief skaten en had je wat overgewicht dan zou je af kunnen vallen.
Ga je lekker door met veel eten, ga je 1x per week 15 minuten skaten is de kans groot dat je zwaarder wordt ipv lichter dus dan val je niet af.
Het kan dus beide, maar van alleen skaten val je pas af als je heel heel veel uren maakt, je voeding aanpassen is ook belangrijk
Summo
12 jaar geleden
Ja en nee,
Als je beweegt verbruik je callorien.
Hoe intensiever je beweegt hoe meer je verbruikt.
Als je hartslag op een gegeven moment op een bepaald niveau zit verbrand je vet.

Maar afvallen doe je al gelijk als je begint met bewegen.
Alleen wordt het meestal snel weer aangevuld.

Als je echt wilt afvallen van skaten.
Moet je intensief gaan skaten voor een lange tijd.
En op je voeding letten.
Zorg dat je je ADH binnen krijgt en je 2000kcal of 2500kcal en niet veel meer.

Hoe meer je binnen krijgt hoe meer je lichaam zal opslaan als reserves (vet)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naamlooss
12 jaar geleden
+1