Hoe krijg ik kokusvet uit mijn haar?

IK heb gisteren op aanraden van mijn kapster kokusvet in mijn aan gedaan, dan zou het lekker zacht worden.
Het is nu net alsof het nat is, ik heb het vanmorgen al 3 keer gewassen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je kokosvet of olie gebruikt?
Je moet eigenlijk 100% kokosolie ( ziet er uit als vet) zonder andere ingrediënten gebruiken, dan was je het in een was beurt weer uit! Gebruik het zelf al jaren, nooit problemen gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is kokusvet uit een potje. Mijn haar voelt heel zacht nu , maar wel tegen het vette aan.

Het beste antwoord

Je kunt ook eerst de shampoo in je nog droge haar wrijven, dan hecht het vet beter aan de shampoo ( omdat water en vet niet mengen) Als je daarna het uit spoelt zou het grootste deel van het vet weg moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Sommige soorten vet lossen moeilijker op dan anderen. Je kunt proberen bv olijfolie in je haar te smeren, en het daarna nog 1 of 2 keer te wassen. De vetten van de kokos zullen zich opnemen in de vetten van de olijfolie, welke dan samen verwijderd zullen worden met een goede shampoo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vet met vet bestijden... Fight fire with fire ! :-)
Ik zou proberen talkpoeder in mijn haar te wrijven en daarna goed uitspoelen.Of proberen met droogschampoo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien zou je eens de shampo tegen vet haar kunnen proberen en daarna heel goed uitspoelen.