Hoe zou je meer calorieen verbranden, een beetje op de comuter zitten of boven op bed een film kijken en afentoe een keer wat druk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wat bedoel je met "een keer wat druk" ? Kan je zelf het antwoord op je vraag niet beredeneren, dan zul je die duidelijker moeten maken.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik zou lekker een wandeling gaan maken in de sneeuw, veel effectiever
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou bijvoorbeeld. de hele tijd draaien en euhm, zulke dingen(ben niet goed in uitleggen sorry)
Ritsuka
12 jaar geleden
Af en toe de film op pauze zetten en dan een paar pushups of crunches doen, of even joggen op de plaats.

Antwoorden (2)

Gewoon sporten! Als je zo ligt dan verbrand je in allebei de gevallen aleen maar wat als je van te voren hebt gesport of intensief bezig bent geweest. Dat werkt namelijk ook door nadat je bezig bent geweest. Dus aan het relaxen / uitrusten bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet de verwarming op 15. Je lichaamstemperatuur moet 37•C zijn en je lichaam warmt op door vet te verbranden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
hoeveelheid kcal die je hiermee verbrand valt best tegen hoor, je zit voornamelijk te koukleumen.