mijn hoofd is keihard naar achteren geknakt nu, hoelang duurt het dat mijn hoofdpijn over gaat? en nekpijn? alvast bedankt

hoorde het zelfs knakken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (5)

Ik kan je niet zeggen hoe lang het duurt voor dit overgaat, maar je moet het toch maar even goed in de gaten houden. Als je daar morgen nog last van hebt moet je beslist even naar de huisarts gaan, want misschien heb je wel een whiplash opgelopen. Ik hoop voor je dat het meevalt. Sterkte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je spieren in je nek zijn waarschijnlijk uit gerekt,je zou het lekker in kunnen smeren met een spier- gelei en het lekker warm houden.Smeer het in, en leg een warme kruik in je nekdan moet jij er met een paar dagen weer af zijn.
Beterschap.
12 jaar geleden
Ik weet niet wat er precies is gebeurd, maar ik begrijp dat het met wat kracht gepaard ging, en dat je hoofdpijn en nekpijn hebt. In elk geval zullen je gewrichtjes, banden en spieren wat opgerekt zijn. Dat kan best even duren voordat het genezen is. Maar zéker als je direct na het ontstaan van dit letsel al (erge) pijn had, lijkt het me verstandig om contact op te nemen met een arts. Je nek bestaat uit kwetsbare structuren, en hoewel de kans groot is dat er alleen letsel is van de weke delen dat vanzelf weer zal herstellen, moet er m.i. eerst worden uitgesloten dat er niets ernstigers aan de hand is. Ik zou even de huisartsenpost bellen en het verhaal uitleggen, dan kunnen ze je daar adviseren of je direct langs moet komen, of dat je kunt afwachten tot maandag, als je eigen huisarts weer beschikbaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een lichte hersenschudding weet niet als je er ook duizelig bij bent.Ik heb dit ook in het verleden gehad dat hard met me hoofd op de stoep kwam en had toen een week lang hoofdpijn en duizelig maar geen nekpijn. en het duurde een week ongeveer dat het weg was. Maar zou Maandag wel ff contact op nemen met je huisarts maar iedergeval lekker gaan rusten van het weekend. en als je het niet vertrouwd zou ik na de huis artsenpost gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op gezondheidsplein is een spreekuur over whiplash. Waarschijnlijk kun je daar met deze vraag goed terecht. Groetjes.