Werkt Elevive total repair 5 van L'oreal echt of is het net als elke andere shampoo?

Ik bedoel bij elke shampoo zeggen ze; het helpt echt tegen dit en dat maar is dat echt zo bij Elevive Total repair 5 of niet? En zo niet, welke shampoo raden jullie me aan die echt helpt tegen pluizig,dof haar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Niet alles doet wat ze beloven.. Dode punten moeten gewoon geknipt worden die worden niet gered door een shampoo.. Een goede voedende crèmespoeling is prima voor pluizig en dof haar en de beste zijn die van het kruidvat eigen merk dus geen die je moet uitspoelen maar een voedende die je niet moet uitspoelen dat is beste voor pluizig dof haar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
las net op msn haarmasker met avocado pureren,beetje honing en 2 lepels olijfolie mengen en dan even 10 min in de folie met handoek en dan goed uitspoelen
s6