ik heb met school nog al een concentratieprobleem, wat kan ik doen?? (kijk bij uitleg)

als ik begin met leren dan ben ik echt heel snel afgeleid... ik heb nu een blaadje waar mijn planning opstaat, maar dat verhelpt nog niet mijn concentratieprobleem :( Wat kan ik doen om me beter te concentreren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hooi ik herken dit probleem!
Hier wat tips!
n
1. laat je telefoon/laptop/tv beneden en/of uit.
2. ga in een ruimte zitten of in een omgeving waar zo min mogelijk spullen staan.
3. pak alleen het boek wat je gaat leren, een schrift waar je aantekeningen in maakt en thats it.
4. zorg dat je in een stille ruimte gaat zitten.
5. probeer zo min mogelijk om je heen te kijken, alleen focussen op je boek.
6. stel een beloning op: als ik klaar ben dan mag ik ....
7. begin op tijd.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Plan na het leren een leuke activiteid als beloning voor jezelf.
Dit mag je pas doen als je klaar ben met leren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op je kamer leren met de deur dicht? je kan ook een keer langs de dokter gaan, die kan zeggen of je concentratieproblemen hebt, en dan krijg je soms pilletjes die je kan slikken voor je concentratieprobleem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval zou ik op een rustige opgeruimde plek gaan lereb