Hoe lang plassen mensen gemiddeld in een jaar?

Dus hoeveel uur van ons leven besteden wij gemiddeld aan urineren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha wat een vraag!
1+

Antwoorden (1)

effe rekenen. ik schat 10 sec per keer, 4x per dag. dat is 40 sec. 40x365 dagen = 14600 sec per jaar, dat is 243 minuten, dus dat is 4 uur.

Toegevoegd na 2 minuten:
een mens leeft gemiddeld zo'n 75 jaar geloof ik, dus 4x75 = 300 uur in een leven.
waarschijnlijk is dit te weinig. sommige mensen plassen langer, en babies plassen vaker. Er zijn dus vast betere antwoorden,maar het is een indicatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een gezeik!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja echt he. Niemand plast elke dag 4 keer.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Dreiw, ik wel. Er zijn ook mensen die vaker plassen en minder vaak. Ik heb mijn berekening gemaakt en hoop dat iemand anders het ook doet. Dat is leuker dan elkaar afzeiken vind ik persoonlijk.