Kun je cocaine na één week nog steeds voelen als het los komt?

Ik heb precies een week geleden gebruikt. Na 3 dagen kwam het los en nu na een week proef ik nog overduidelijk! Het is net of ik zojuist nog wat heb genomen. Kan het zijn dat het weer opnieuw werkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Wat bedoel je met 'loskomen'?
Ik neem aan dat je het hebt gesnoven.
Als je coke snuift, wordt het opgenomen in de bloedbanen via je neus.
Niks 'loskomen' na drie dagen. Dat is echt onmogelijk.

Wat ik eerder vermoed, en die ervaring heb ik ook wel gehad, is dat je de specifieke cokesmaak achterin je neusholte nog heel lang kunt 'oproepen' en dan is het net of je het weer proeft. Het gevolg daarvan is, dat je hersenen jou voor de gek houden en je weer een high gevoel krijgt.
De coke zelf is daar allang verdwenen.

Sporen van cokegebruik zijn nog wel een half jaar na inname te vinden in je bloed, maar niet te ervaren op een manier zoals jij beschrijft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me een juist antwoord.
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je dat.
Ik begon (verleden tijd, gelukkig!) altijd gelijk te snotteren, en dat hield dagen aan.
Maar in ieder geval: De werkzame stof in coke wordt opgenomen in je bloed en afgevoerd. Daar blijft inderdaad niks van over.
Er blijven wel sporen achter die nog een tijd waar te nemen zijn in het bloed, maar niet in die mate dat jij als geruiker daar nog iets van merkt.
dat kan niet ..of je bent het plastic zakje vergeten te verwijderen en komt t nu los...
en gaat t nu pas echt werken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
Hahahaha
Begrijp wat je bedoelt (kan dus wel). Het is alleen niet meer actief op dat moment maar dat je de smaak proeft klopt helemaal. Afhankelijk van hoeveel je gebruikt door snuiven kan dit zeker nog 3-5 dagen geproefd worden. Nogmaals en helaas, het zal geen effecten meer hebben.