Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je kan zeker voor de 2e keer nierstenen krijgen,
zo snel mogelijk weer naar de arts
Veel sterkte en succes!

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik had een kennis die het voor de 3e keer kreeg, dus niets is onmogelijk.
Het overigens niet zo, dat het alleen bij mannen meerdere keren voorkomt, alleen weet ik dat de kans bij mannen groter is.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik had een kennis die het voor de 3e keer kreeg, dus niets is onmogelijk.
Het overigens niet zo, dat het alleen bij mannen meerdere keren voorkomt, alleen weet ik dat de kans bij mannen groter is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

zowel een man als een vrouw kunnen meerdere keren nierstenen krijgen. Het is niet zo als je een keer nierstenen hebt gehad dat je ze nooit meer krijgt.
(Lees meer...)
ronron1212
14 jaar geleden
De aanleg/omstandigheden waaronder je nierstenen krijgt, verdwijnen niet met het weghalen van de stenen.
Deze kan je gewoon weer opnieuw beginnen te ontwikkelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker, 'recidiverende nierstenen' heet dat of ook wel urolithiasis, Latijn voor stenen in de urinewegen.

Als bij je huisarts bekend is dat je ooit een niersteen hebt gehad, probeer dan met de assistente de afspraak te maken om meteen je urine na te laten kijken en je een formulier voor een echo mee te geven. Dat is de snelste manier om uitsluitsel te krijgen. Tenminste, als de huisarts dat ook vindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn pa heeft ze al bijna 50 jaar lang, en heeft er dus al tientallen gehad.
2e keer is dus zeer goed mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goede vriend heeft ze wel vaker. Hij weet dat hij eigenlijk veel te weinig vocht binnenkrijgt en dit een oorzaak van nierstenen "ontwikkelen"is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing