Kan je als je het profiel (van 3 naar 4 havo) cultur en maatschappij kiest leraar van een basisschool worden?

Kan je als je het profiel cultuur en maatschappij kiest (van havo 3 naar havo 4) leraar van een basisschool worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor. De meeste studies kun je tegenwoordig al wel met alle profielen doen, zolang je maar wiskunde in je profiel hebt. Zonder wiskunde zijn er nog maar heel weinig hbo-opleidingen waar je naartoe kunt. Het liefst ook wiskunde B.
Ik hoop je vraag een beetje te hebben beantwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jazeker! Persoonlijk vind ik dat nog het best aansluitende profiel voor de PABO!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit nu in 4 HAVO (N&T) en wij kregen de site tkmst.nl om op te kijken. Hier staat heel veel op over allerlei studies. Als ik de studie PABO zo zie, is denk ik dat C&M er het beste bij past, alhoewel er ook exacte vakken worden gegeven. Je moet dus overal wel basiskennis van hebben.