In de kroeg zei ik laatst tegen een blonde vrouw : 'Wat een ontzettend mooi haar heb jij, het lijkt wel van goud!".Is dit een leuke opmerking?

Toegevoegd na 14 minuten:
Heb haar daarna nooit meer gezien...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De ene vrouw zal zich geweldig gevleid voelen, en de ander zal bijna over dr nek gaan als je dat zegt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Nee, die is verschrikkelijk. Klinkt als een slechte openingszin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een gemeend compliment is altijd heerlijk om te ontvangen.
Rieneke1
14 jaar geleden
Als het echt mooi haar is wel ,als het vet en mislukt geverfd was niet hihii,ik weet niet hoe ze reageerde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk dat ik het wel zou kunnen waarderen mits ik het gevoel had dat het een gemeend compliment was en niet een goedkope truc om in gesprek te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik naar de reactie van de vrouw kijk, denk ik niet dat zij het een leuke opmerking vond...

Bij sommige werkt het wel, bij anderen niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kan je beter eerst vragen of ze open staat voor welgemeende complimenten. En als ze ja zegt dan zeg je "ok, mooi dan weet ik dat" en loop je naar de andere kant van de kroeg en zorg je dat je oog contact houdt en als ze terug kijkt dan kijkt je snel ergens anders naar en dat hou je dan een uur of drie vol. Voor de rest heb je er verder niks aan maar dat is ook iets wat je kan doen, of anders gewoon naar huis gaan in je eentje gaan sjoelen ofzo of monopoly of wat dacht je van boggle? is ook leuk boggle !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het feit dat je haar nooit meer gezien hebt zegt genoeg over de "leukheid"van de opmerking denk ik ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
teveel GoldStrike op?;).
dat hangt ervanaf hoe ze er zelf tegenaankijkt, als zij het niet mooi vindt, dan lijkt het al snel voor haar of het sarcastisch is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag ik eerlijk zijn: ik zou er van over mijn nek gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat is een verschrikkelijk kazige opmerking waar een meisje van 16 misschien nog van onder de indruk is als ze hem voor het eerst hoort, maar bij de meeste vrouwen eerder zal resulteren in een paar rollende ogen, hetzij naar jou toegekeerd, hetzij achter je rug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, dat hebben er -tig ook al -tig keer tegen mij gezegd. En het mag dan vriendelijk bedoeld zijn, maar ik vind het een oersaaie, afgezaagde opmerking. Sorry, gaap, maar met zo'n man hoef ik dus verder geen contakt.