Hoe krijg ik witte(re) tanden zonder ze bij de tandarts te laten bleken... dat vind ik te duur.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
1.6K
bamibal
13 jaar geleden
Lees hier eens:
http://www.goeievraag.nl/vraag/wittere-tanden-bleken.65750

Antwoorden (6)

Wittere tanden zonder je glazuur aan te tasten kan bijna niet.
Maar hier een paar trucjes:

- Een whitening tandpasta gebruiken
- Een week lang iedere dag citroen op je tanden smeren
- De healthy and white tandenborstel van Philips Sonicare gebruiken. (deze tast je glazuur niet aan, je tanden worden ongeveer twee tinten lichter). Heb hem zelf ook en het werkt echt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke morgen je mond met zout spoelen.
Wel zeker er van zijn dat je geen mond-wondjes hebt.
Succces
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beter poetsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wittere tanden wit hebben pak je bakpoeder en een beetje water dan komt er zo een soort van schuim die moet je dan opbrengen op je tanden zo worden ze witter het helpt echt!!!(ik heb het al zelf geprobeerd en het resultaat is echt goed!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas inderdaad op met zure middeltjes en ook met whitening, hierin zit een soort schuurmiddel, wat als je het vaak gebruikt je glazuur sneller doet slijten! Je kunt ook proberen te voorkomen dat je tanden geel worden, door zo min mogelijk koffie/thee te drinken en niet te roken! Soms kun je niets doen aan gele tanden, gele tanden die van zichzelf al geel zijn... zijn vaak sterker dan wittere tanden!
Alle middelen die je toepast om je tanden witten te maken, halen het bovenste (gele) laagje van je glazuur. Hoe dunner de glazuur op je tanden, des te zwakker het glazuur is...met andere woorden...des te sneller het weer geel wordt. (thee/koffie/roken) Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan thuisbleeksetjes die je zelf op je gebit kan aanpassen. Deze kan je vinden op www.justsmile.be