Beste mensen, ik stoot me erg vaak op een dag, weet u wat dit zou kunnen zijn? Heb ik slechte ogen of iets ander? Het gebeurt heel erg vaak.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (1)

Of jij slechte ogen hebt kan alleen een opticien of (oog)arts concluderen. Laat ze eens testen, dan kom je dat te weten.
Wat ook zou kunnen is dat jij een beetje slungelig en onhandig bent. Dat zou kunnen samenhangen met de puberteit. Maar in mijn familie is wat wij noemen "motorische gestoordheid" ook een veel voorkomend euvel. Als wij niet goed genoeg oppassen zwaaien we zo met een arm of hand tegen iets hards, stoten onze heup tegen de tafelpunt, of ons voorhoofd tegen het keukenkastdeurtje wat we vergeten waren dicht te doen. Gevolg: blauwe plek. Maar dat geeft niet, want het geneest vanzelf weer.
Amadea