Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe raak je lovehandles snel kwijt?

Ik ben op goed gewicht en met mijn lichaam is verder niks mis. Alleen die lovehandles!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
826
Ritsuka
12 jaar geleden
Kan zijn dat dit je bouw is, je kunt proberen meer naar 'clean eating' te gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stoppen met het drinken van alcoholische drankjes...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb zelf een strak buikje waar ik weleens complimentjes over krijg;). Ik denk door een combinatie van drie dingen, sporten bijv. fitness hardlopen vooral, buikspieroefeningen vooral stretches, en goed eten, dus niet te vet gevarieerd en matig maar voldoende zegmaar. Dat doe ik al jaren, maar van nature heb ik er gelukkig ook geen aanleg voor.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zeg streches maar bedoel volgens mij crunches. Dat zijn rekoefeningen waarbij je de spieren in je buik traint. De snelste en beste manier om vet dar en rond je middel aan te pakken door verbranding.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dus feitelijk hoef je totaal geen zware apparaten aan te schaffen, als je buiten kunt hardlopen in combinatie met die andere dingen. Lat je nie wat wijsmaken door allerlei goeroes die wel iets zeggen, maar het is de schakel die helpt. En als je zweet gaat het goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De heupen van de vrouw zijn breder dan die van een man. Dit omdat vrouwen dan makkelijker kinderen kunnen baren.

Vet kan je namelijk niet plaatselijk verbranden. Dus als je goed op gewicht ben dan zou je nog meer moeten afvallen wil je slanker ogen. Maar goed je zegt zelf dat goed op gewicht bent dus dan lijkt mij afvallen geen goed idee.

Is het niet zo dat je gewoon gemiddeld hele normale lovehandles hebt?

Ik vind lovehandles bij vrouwen namelijk heel mooi.
Dus misschien vergelijk je zelf wel met een heel dun iemand uit zo blaadje maar ben je nu juist heel vrouwelijk en hoef je niks te veranderen. Wat denk jij?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding