Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb aleen paar dagen gevoel dat er iets in mijn oog zit hij traant steeds en heb ook al in mijn oog gekeken wat is dit ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Of er zit een wimpertje richting je oog gedraaid of je hebt een bobbeltje op je ooglid zitten .. Even heel goed kijken, als het een wimper is deze met een wattip voorzichtig weer terug na buiten wrijven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het kan ook een gesprongen adertje zijn,
dat komt dan vanzelf weer goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je te weinig hebt geknipperd, zijn je ogen heel droog en die gaan daardoor tranen. Dat kan een oorzaak zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter even naar je huisarts gaan. Het kan zijn dat er "iets" in je oog zit en dit zou kunnen gaan ontsteken of je oog is al ontstoken.

Je ogen zijn een kostbaar bezit, wees er zuinig mee!!!
Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er kan iets in je oog zitten, waardoor je oog gaat tranen in een poging dit weg te spoelen.
Maar wat ook het geval kan zijn, is dat er iets in je oog gezeten heeft (een wimper, een vuiltje, wat dan ook), dat allang weer weg is, maar een miniem 'krasje' heeft achtergelaten. Dan zie je niets aan het oog, maar voel je het nog wel irriteren.
Gaat het niet over, neem dan even contact op met je huisarts om ernaar te laten kijken.
Probeer intussen niet in je oog te wrijven, en de tranen niet weg te vegen maar te deppen, anders maak je de irritatie erger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding