Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom doet he pijn als ik moet plassen?

als ik moet plassen geeft dat een brandend gevoel aan mijn eikel waarom is dat? en wat kan ik ertegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
935

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Het kan een blaasontsteking zijn, ik zou morgen met een potje ochtendurine naar de huisarts gaan.

Toegevoegd na 25 seconden:
Of je eikel is geirriteerd door bijvoorbeeld schuren tegen je onderbroek.
(Lees meer...)
Ritsuka
12 jaar geleden
Blaasontsteking? Soa? Ga even bij de arts langs! Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je SOA? Zou van alles kunnen zijn. Bezoek de huisarts eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn veel mogelijkheden,
Het kan irritatie zijn,
Het kan een SOA zijn (hopen van niet)
Ga even langs de huisarts
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor het moment misschien een beetje vaseline of uierzalf er op smeren? Dan komt de zoute urine niet in aanraking met de wellicht wat geïrriteerde huid.
En bij eventuele blaasontsteking? Huisarts! Doen! Mijn buurvrouw verwaarloosde een blaasontsteking (liep er mee dóór zonder naar een arts te gaan), belandde aan een infuus in het ziekenhuis en kan het inmiddels niet meer navertellen. Ze was pas 32.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan inderdaad blaasontsteking zijn ga naar de huisarts of bel ze eerst dat je denkt dat je een blaasontsteking hebt dan geven zij wel aan wat je dan het beste kunt doen.Als hier uit komt dat je geen blaasontsteking hebt dan verder gaan onderzoeken.
Veel vitamine c nemen 2000 mg per dag en cranberry tabletten innemen.
Sterkte!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding