Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je een uur in je bed stil ligt met je ogen dicht, en je slaapt 7 uur, slaap je dan 8 uur of telt dat ene uurtje niet mee?

Antwoord geef ik misschien zelf al maar ben toch benieuwd of dat ene uurtje dat je stil met je ogen dicht ligt ook meetelt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
984
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Telt niet mee. Als je slaapproblemen hebt en je gaat naar de dokter wil hij weten hoeveel je slaapt, niet hoeveel je in bed ligt. Proberen telt niet. Wel pak je in dat uurtje rust.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, telt niet mee als echte diepe slaap, teld wel mee voor lichamelijke en geestelijke rust, mits je niet ligt te "malen"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok

Andere antwoorden (2)

Ik zelf zou zeggen dat als je wilt weten hoeveel uren je daadwerkelijk hebt geslapen, dat je dat uurtje niet moet meerekenen. Dat ene uurtje zou ik dan beschrijven als rust.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat ene uurtje telt niet mee. Je hebt als het ware 8 uur in bed gelegen maar 7 uur geslapen.
Als het gat om het aantal uren dat je hebt geslapen moet je ook echt dat aantal uren nemen dat je daadwerkelijk hebt geslapen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding