Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Sinds een uurtje heb ik hevige steken in mijn linker tepel.. Wat kan dit zijn? En hoe kom ik van die steken af? Het doet namelijk pijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ze inderdaad. Algemene tip: Als je klikt op de afbeelding van de vraagsteller kun je zijn/haar gegevens zien, voor zover deze door de vraagsteller zijn opgegeven. In dit geval kun je dus zien dat de vraagsteller een vrouw is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dit komt weleens voor als je ongesteld moet worden.
Ik ga ervan uit dat je een vrouw bent.
Gaat vanzelf over.
Indien niet dan even naar de huisarts.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik wordt niet meer ongesteld dmv mijn spiraaltje..
j5m
12 jaar geleden
De ongemakken heb je toch dat komt door de hormonen.
Dit is gwn normaal,ik hoop wel dat je een.meisje bent,je tepelt kan dan groeien,dat is ook een van de mogelijkheden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onder invloed van hormonen kunnen de melkklieren in de borst geactiveerd worden. Dit soms een stekende pijn geven.
Dit komt voor bij vrouwen die niet eens zwanger/moeder zijn, maar komt vaker voor tijdens zwangerschap, lactatie en de periode na de laatste borstvoeding.
Het is niet gevaarlijk, maar kan wel erg onprettig zijn en een verontrustend gevoel geven.
Bij twijfel altijd even naar de huisarts gaan. Deze kan precies voelen (ja voelen inderdaad) of het om actieve melkkliertjes gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding