Wat zijn de tintelingen in me linker voet ?

Ik heb de laatste tijd veel tintelingen in mijn rechtervoet.
Weet iemand wat dit is en of dit niks ernstigst is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (4)

Is het nu linker of rechter voet?

Zit je veel in dezelfde houding? Dan komt het daardoor.
Zorg dat je regelmatig even opstaat om je bene te strekken.
Van de hele dag achter bijvoorbeeld een bureau zitten kun je last krijgen van o.a. je bene.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is me linker voet.
Ritsuka
12 jaar geleden
En zit je veel in dezelfde houding?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Euhhm volgens mij wel ja...
Ritsuka
12 jaar geleden
Dan heb je daar het antwoord op je vraag, gewoon een voet die slaapt dus. Zorg dat je regelmatig eens met je tenen wiebelt, of in een andere houding gaat zitten.
zo te lezen heb je het dus in beide voeten!!
het kan een teken zijn dat er een zenuw afknelt...
waarschijnlijk zit je met je benen te lang in dezelfde positie..
vertrouw je het niet ..ga dan even langs je huisarts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het is niet echt nodig om lanka mijn huisarts te gaan ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zeg toch...als je het niet vertrouwd!!
Ik krijg dit altijd als mijn voet slaapt!
Ik merk dat mijn gaan voet(en) slapen als ik in een bepaalde houding zit.
Misschien zit jij in een houding dat alleen je rechtervoet slaapt.
Let dus is op je houding als je weer dat getintel voelt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NAAR DE HUISARTS!!! Het kan van alles zijn maar je moet er wel wat aan doen!
Het kan een beknelling van een zenuw zijn in de onderrug of ischias, maar een dokter heeft er voor geleerd!