Giep prik wel of niet?

Ik moet vandaag de giep prik halen, maar nu voel ik mezelf niet fit, begin van een griep !

Is het dan wel verstandig de giep prik te gaan halen?
Word ik daar niet zieker van dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
giep 2x ? ;)

Het beste antwoord

Bel de huisarts en stel dezelfde vraag als je hier stelt.
Als het om je gezondheid gaat kan je niet afgaan op meningen van 'leken' vind ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me een goed advies, + 1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep, dat wilde ik ook zeggen. +1

Andere antwoorden (5)

Mijn antwoord staat in de bron. De vraag is nl. 4 dagen geleden ook aan bod geweest.

(Ik zou de prik uitstellen)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook de reacties zijn van belang, want er wordt wat dieper op in gegaan wanneer ziekte wel en niet een beletsel voor de inenting kan zijn..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even uitstellen tot je je weer wat fitter voelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Be a man, don't be a pussy!
Prik erin en klaar, ben je er lekker vanaf!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak een eigen afweging op factoren die je niet kent of kan overzien... Zo moet je dat doen...

Ik doe het pertinent niet... Als ik griep krijg is het een geschenk... Dan moet het lichaam zich aanpassen aan de nieuwe tijd en krijg ik weer een dosis levensvreugde... Ik mag dan ontdekken dat ik sterfelijk ben en mijn leven niet een vanzelfsprekendheid is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn huisarts vertelde mij vorig jaar, omdat ik toen grieperig was, de prik uit te stellen. Dit omdat deze anders geen goede werking zou hebben.

Beterschap.