Wat te doen met haar dat afbreekt na het zetten van highlights?

ik heb een tijd terug highlights in mijn haar laten zetten en als vervolg breekt mijn haar heel erg af ik heb mijn mooie volle lange haar dan ook laten knippen maar hat heeft niet veel geholpen. heeft iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat mijn haar weer gezond word en ophoudt met afbreken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Dan heeft diegene die jouw haar ge-high-light heeft je haar dus uitgedroogd. Erg jammer. Een goede vochtinbrengende shampoo, cremespoeling en niet uitspoelbare hairconditioner zijn aan te raden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja en hoe! ik had mooi lang haar nou is t kort ok daar valt er nog mee te leven maar dat het afbreekt...zit dr we erg mee nou ik hoop op een beter resultaat bedankt voor je tip (Y)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lief zijn voor je haar en lekker veel borstelen met een zachte borstel, zelf veel water drinken. Dan komt alles weer goed.