Val je af van Chinese Afslankthee??

Hallo, sinds een tijdje zit ik op een heel goed gewicht en sport ik 4x per week.. ik wou graag een Chinese Afslankthee gebruiken voor extra als ondersteuning om op gewicht te blijven wat ik waarschijnlijk niet echt nodig heb maar ik heb hier de volgende vraag over. val je van die chinese thee van de kruidvat nog extra af? zo ja als ik dit niet wil maar toch gebruik maak van deze thee kan ik dit dan compenseren door nog meer te eten. ik kan al behoorlijk veel eten. de vraag is als ik deze thee gebruik met die beweging waar ik al door op gewicht blijf.. kan ik dan lettelijk alles eten wat ik maar wil? zonder meer omkijken naar de calorieen.. het is natuurlijk zo dat je niet de hele dag en elke dag zin heb om je zelf voltepropen. maar dit is dus mijn vraag

gr david

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (4)

Nee je valt niet af van thee drinken. Als dat zo zou zijn zouden er geen dikke mensen rondlopen.Afvallen/ op gewicht blijven gebeurt alleen door te letten op wat je eet, niet te veel en niet te weinig.
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ je verliest hooguit vocht met die thee, je lichaam blijft het vet gewoon opslaan als het niet verbrand wordt
Ritsuka
12 jaar geleden
Je reactie is nogal moeilijk te begrijpen wegens het gebrek aan leestekens, maar ik las iets van 7000 kcal op een dag?
Je kunt echt niet onbeperkt blijven bunkeren..
Ja, van groene thee val je af. Dat is bewezen. Wiki: Although green tea does not raise the metabolic rate enough to produce immediate weight loss, a green tea extract containing polyphenols and caffeine has been shown to induce thermogenesis and stimulate fat oxidation, boosting the metabolic rate 4% without increasing the heart rate.[5]
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Groene thee is niet wat hij bedoelt.
En die 'bewijzen' bij groene thee zijn erg dubieus.
1) je valt niet af van zulke thee, en ook niet van pillen en dergelijke.
2) er is geen ENKELE manier waarop je kunt eten wat je wilt in de hoeveelheden die je wilt zonder consequenties.
Als je meer eet dan je nodig hebt, kom je aan. Er zijn mensen die heel veel kunnen eten zonder erg veel aan te komen, omdat ze een heel snelle verbranding hebben - maar ook zij kunnen niet onbeperkt eten: het is niet zichtbaar als vetrollen maar de bloedvaten en de organen worden wel beschadigd.
Dus wil jij op gewicht blijven, zorg dan dat je weet wat je kunt eten, en geniet daarvan.
Laat je niet bedotten door nepmiddelen, maar gebruik je gezonde verstand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Klopt +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord Hippo +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
david01: alleen suiker is maar een klein deel van het verhaal.
Je kunt beter zorgen dat dat wat je er niet aan wilt hebben, er ook niet aankomt - door het niet naar binnen te werken.
Als jij heel veel suiker gebruikt en ook verbruikt, kun je net zo goed diabetes 2 krijgen. Het hoeft niet, maar het kan wel.
Veel bewegen is prima, eet daar gezond bij en je hoeft je niet druk te maken over aankomen.
Andersom redeneren: ik wil rommel gebruiken zodat ik mijn lijf kan misbruiken, is zo logisch als zeggen: ik steek blind de snelweg over, die auto's moeten maar om me heenrijden. Het kan best - maar het is niet slim, op z'n zachtst gezegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+:)
Nee, je valt af door meer kcal te verbranden dan je binnenkrijgt.
De enige manier waarop de thee kan helpen, is als je dit drinkt in plaats van frisdranken of fruitsappen, die nogal veel suikers bevatten.
Verder bevat het waarschijnlijk wat vochtafdrijvende stoffen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Om op gewicht te blijven moet je gewoon zorgen dat je gezond eet, veel groente, vezels, eiwitten en water. Fruit is ook goed, maar niet te veel wegens de suikers.

Kijk dat je zoveel mogelijk puur eet, zonder allerlei chemische toevoegingen. Vermijd producten met ingredienten die je niet kunt uitspreken.
Luister verder goed naar je lichaam wat je nodig hebt, dan heb je zo'n thee helemaal niet nodig.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook goed antwoord +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
David, als je het allemaal zo goed weet, wat verwacht je dan nog van ons?? + voor het antwoord :)