Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom zie ik overdag vaak flitsen van dromen die ik ooit gehad heb?

vaak schieten er flarden van dromen die ik heb gehad door mijn hoofd, dat zijn er inmiddels duizenden, zelfs van echt jaren geleden.
Ik heb er nog nooit iemand over gehoord.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Omdat ze indruk hebben gemaakt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Dat is hoogst merkwaardig.Echt een kolfje naar de hand van Oliver Sachs.Misschien moet je er eens met een neuro-psychiater over praten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is inderdaad interessant, ik heb het ook nog nooit gehoord. Wellicht slaap je heel erg licht, waardoor de dromen je erg goed bijblijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dit ook wel eens, maar dan meestal wel van recente dromen, niet van jaren geleden. Het is iets uit je onderbewuste dat in het bewuste komt, lijkt me. Misschien herinnert iets wat je meemaakt aan je dromen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog nooit van gehoord. Ik herinner me vaak wel dromen en als ze indruk hebben gemaakt ook nog jaren daarna. Maar dit vindt ik bijzonder!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb dat ook wel,niet alleen maar over dromen maar ook over dingen die ,toen ik kleiner was,zich voordeden.
dan heb ik het niet over trauma's maar over de kleinste dingen die totaal nergens op slaan .
ik zie het maar als een bij-functie .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding