waarom zie ik overdag vaak flitsen van dromen die ik ooit gehad heb?

vaak schieten er flarden van dromen die ik heb gehad door mijn hoofd, dat zijn er inmiddels duizenden, zelfs van echt jaren geleden.
Ik heb er nog nooit iemand over gehoord.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (6)

Omdat ze indruk hebben gemaakt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Dat is hoogst merkwaardig.Echt een kolfje naar de hand van Oliver Sachs.Misschien moet je er eens met een neuro-psychiater over praten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is inderdaad interessant, ik heb het ook nog nooit gehoord. Wellicht slaap je heel erg licht, waardoor de dromen je erg goed bijblijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dit ook wel eens, maar dan meestal wel van recente dromen, niet van jaren geleden. Het is iets uit je onderbewuste dat in het bewuste komt, lijkt me. Misschien herinnert iets wat je meemaakt aan je dromen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog nooit van gehoord. Ik herinner me vaak wel dromen en als ze indruk hebben gemaakt ook nog jaren daarna. Maar dit vindt ik bijzonder!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb dat ook wel,niet alleen maar over dromen maar ook over dingen die ,toen ik kleiner was,zich voordeden.
dan heb ik het niet over trauma's maar over de kleinste dingen die totaal nergens op slaan .
ik zie het maar als een bij-functie .